آموزش رفتار با کودکان متکدی برای کارکنان رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: نحوه مواجهه و برخورد با کودکان متکدی در سطح شهر اصفهان، به کارکنان این اداره کل آموزش داده شد.

به گزارش ایمنا، روح‌الله ابوطالبی اظهار کرد: با توجه به گرم شدن هوا و فعالیت لیدرهای متکدیان برای حضور کودکان متکدی در سطح شهر، دوره آموزشی نحوه برخورد با کودکان زیر ۱۸ سال متکدی در سطح شهر با همکاری مراکز مردم‌نهاد و اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره مراکز مردم‌نهاد با توجه به حساسیت عاطفی و احساسی این قشر آسیب‌دیده جامعه، به چگونگی ارتباط‌گیری و دلایل گرایش این افراد به معضل تکدی‌گری، راه‌های شناسایی و دلایل روانی بروز این پدیده می‌پردازند تا مأموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان در سطح شهر با آگاهی بالاتر و برخورد مناسب نسبت به جلوگیری از حضور کودکان متکدی در سطح شهر اقدام کنند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: به‌منظور جلوگیری از افزایش باندهای مافیایی تکدی‌گری که با فقط چند ساعت در روز حضور در خیابان‌ها و معابر، درآمدهای میلیونی دارند، مردم خیر اصفهانی کمک‌های خود را به مراکز خیریه معتبر تحویل دهند و از اهدای کمک به متکدیان اجتناب کنند، زیرا طی رصدهای انجام شده این کودکان توسط باندهای مافیایی و خانواده برای کسب درآمد به این کار وارد می‌شوند و معضل تکدی‌گری را افزایش می‌دهند.

وی افزود: امیدواریم با همدلی ۱۲ دستگاه دیگر متولی در زمینه برخورد با تکدی‌گری همچنین پشتیبانی مدیران شهرداری شاهد روزی باشیم که در سطح شهر زیبای خدا، اصفهان، پدیده تکدی‌گری نداشته باشیم.

کد خبر 667271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.