ادامه جست‌وجوها برای یافتن ۵ مفقودی سیل گرمی در استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: سیل و آبگرفتگی در شهرستان گرمی تا این لحظه هشت نفر حادثه دیده دارد که امدادگران این جمعیت یک کشته و دو مصدوم را رهاسازی کرده و جست‌وجو برای پیدا کردن پنج مفقودی ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، حمید قویدل اظهار کرد: بر اساس گزارش دریافتی مبنی بر وقوع سیل و آبگرفتگی در روستای میکائیل دره سی (برزند)، تونل قره آغاج نجاتگران این جمعیت به منطقه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تیم‌های حاضر در عملیات ۱۰ تیم متشکل از ۴۳ نفر نجاتگر (۹ تیم سیلاب و یک تیم آنست) از شهرستان‌های گرمی، مشکین‌شهر اعزام شدند، افزود: تیم واکنش سریع استان نیز با استفاده از ۹ دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه‌دیدگان این منطقه شتافته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حادثه تاکنون هشت حادثه‌دیده گزارش شده است، تصریح کرد: قرمز و سفیدپوشان جمعیت هلال‌احمر استان تا این لحظه به یک کشته و دو مصدوم امدادرسانی کرده و به دنبال جست‌وجوی پنج نفر دیگر از این حادثه‌دیدگان هستند.

وی گفت: نیروهای هلال‌احمر در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات بوده و هم‌وطنان می‌توانند در صورت بروز حادثه با شماره اضطراری ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

منبع: فارس

کد خبر 667251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.