تیم ملی فوتبال ازبکستان به فینال کافا رسید / شاگردان ژنرال حریف میزبان خواهند بود؟

تیم ملی فوتبال ازبکستان با پیروزی دو بر صفر مقابل ترکمنستان، به فینال تورنمنت کافا صعود کرد و احتمالا شاهد تقابل تیم ملی ایران با ازبک‌ها بر سر قهرمانی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در جریان دیدارهای امشب نخستین دوره بازی‌های تورنمنت آسیایی کافا، تیم ملی ازبکستان به‌عنوان میزبان رقابت‌ها با هدایت ایگور کاتانچ کروات توانست با نتیجه دو بر صفر از ترکمنستان گذشته و با ثبت دومین برد خود در گروه اول، به فینال صعود کند.

گفتنی است ازبک‌ها در مسابقه اول خود برابر عمان با نتیجه مقتدرانه سه بر صفر به پیروزی رسیده بودند.

بدین ترتیب تیم ملی فوتبال ازبکستان با این پیروزی و بر اساس سایر نتایج رقم‌خورده در مرحله گروهی، موفق شد پیش از برپایی بازی سوم، صعود به دیدار پایانی مسابقات به‌عنوان تیم اول را از این گروه قطعی کند و حالا آماده می‌شود تا در فینال تورنمنت کافا که سی‌ام خردادماه برگزار می‌شود به‌مصاف تیم نخست گروه دوم برود.

با توجه به فینالیست‌شدن تیم ملی ازبکستان، حالا باید منتظر ماند تا نتایج دیدارهای گروه دوم برگزار شود و به احتمال فراوان، تیم ملی فوتبال کشورمان به فینال نخستین دوره تورنمنت کافا صعود خواهد کرد. شاگردان امیر قلعه‌نویی پس از برتری پرگل مقابل افغانستان در گام اول، فردا شب از ساعت ۱۸:۳۰ در برابر قرقیزستان میزبان قرار خواهند گرفت و با پیروزی احتمالی، حریف ازبکستان در بازی پایانی خواهند شد.

کد خبر 667247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.