سوریه ۱ _ ایران ۳ / شاگردان عنایتی با پیروزی استارت زدند

تیم ملی فوتبال امید ایران امروز در بازی نخست مرحله گروهی تورنمنت غرب آسیا با نتیجه سه بر یک از سد سوریه گذشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت ۲۰:۱۵ امشب -چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه- در اولین بازی خود در گروه دوم رقابت‌های زیر ۲۳ سال غرب آسیا به میزبانی ورزشگاه بین‌المللی کربلا به مصاف سوریه رفت. این بازی با گل‌های یاسین سلمانی (دقایق ۱۰ و ۴+۴۵ پنالتی) و احمد شریعت‌زاده (دقیقه ۱۵) برای ایران و محمود الاسود (دقیقه ۴۵) برای سوریه با نتیجه سه بر یک به سود کشورمان تمام شد.

بدین ترتیب با این پیروزی ملی‌پوشان امید کشورمان ۳ امتیازی شده و با تفاضل گل بهتر نسبت به فلسطین به صدر جدول صعود کردند. سوریه نیز با ۲ شکست قعرنشین گروه شد و از صعود به مرحله بعدی بازماند. ایران در صورت کسب تساوی برابر فلسطین صعودش را به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی قطعی خواهد کرد.

محمدرضا خالد آبادی، سامان فلاح، محمد امین حزباوی، حسین گودرزی، محمد قربانی، یاسین سلمانی، محمدحسین اسلامی (۶۰_ محمد حسین زواری) امیر جعفری (۹۰_ محمد مهدی احمدی)، سامان تورانیان (۶۰_ آریا یوسفی) آریا برزگر (۷۵_ امیرعلی صادقی) و احمد شریعت زاده (۷۵_ مجتبی فخریان) برای ایران به‌میدان رفتند.

همچنین ماکسیم صراف، محمد ریحانیه، زیاد فاتح غنوم، مصطفی صفرانی، احمد یاسین دالی، اولیور کاس کاوو (۷۷_ عبدالرحمان الحسن) خالد الهجه، هیثم علوز (۵۶_ احمد المقداد) آنتونیو یعقوب (۵۶_ هزان عثمان) مصطفی عبداللطیف (۳۱_ فواز باوادکی) و محمود الاسود (۷۷_ عامر الفیاد) بازیکنانی بودند که مارک ووت هلندی برای سوریه وارد زمین کرد.

در نیمه اول بازی بارها تلویزیون عراق نام سرمربیان ۲ تیم، نفرات اخطاری، زنندگان گل و حتی نتیجه را به اشتباه درج و به نام تیم مقابل و بازیکنانش درج کرد. با توجه به گرمای هوا، در دقیقه ۳۰ هر دو نیمه بازیکنان ایران و سوریه یک دقیقه استراحت کردند. لازم به‌ذکر است سه داور عراقی قضاوت مسابقه را برعهده داشتند.

مصطفی صفرانی، زید فاتح و احمد یاسین از سوریه و یاسین سلمانی، حسین گودرزی و آریا یوسفی از ایران از داور کارت زرد گرفتند. در دقیقه ۸۲ در شرایطی که محمد قربانی به دلیل مصدومیت توپ را به بیرون زده بود، بازیکنان سوریه با پرتاب اوت بازی را ادامه داده و حمله جدی را روی دروازه ایران خلق کردند که این اتفاق سبب درگیری بازیکنان و نیمکت‌نشین‌های ۲ تیم شد تا داور عراقی رضا عنایتی را با یک کارت زرد جریمه کند.

در نیمه دوم توپ بیشتر در اختیار سوری‌ها بود و ایران نتوانست کیفیت خوب خود در نیمه اول را به نمایش بگذارد. تیم کشورمان در این نیمه بیشتر به مدیریت بازی پرداخت. یاسین سلمانی به دلیل نشان دادن علامت هیس پس از دبل کردن خود با کارت زرد داور جریمه شد.

کد خبر 667238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.