فوت یک نفر و مفقودی ۵ نفر در سیل استان اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: در سیلاب امروز منطقه برزند شهرستان گرمی استان اردبیل، یک نفر جان باخت و پنج نفر مفقود شدند.

به گزارش ایمنا، مهدی خدمتی اظهار کرد: عصر امروز -چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه- به دنبال فعال شدن سامانه بارشی شدید در منطقه برزند روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی استان اردبیل، یکی از اهالی جان خود را از دست داده و ۲ نفر مصدوم شده‌اند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های میدانی، تاکنون پنج نفر در منطقه برزند شهرستان گرمی مفقود شده‌اند که یک نفر از آن‌ها بزرگسال و چهار نفر دیگر نیز کودک هستند که نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های مربوطه و نیروهای مردمی در حال انجام عملیات جست‌وجو و نجات هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل تصریح کرد: پس از وصول گزارش‌های اولیه سیلاب منطقه برزند، تمام دستگاه‌ها و نیروهای خدمت‌رسان به منطقه اعزام شدند و عموم مردم باید به هشدارهای صادره توجه داشته باشند.

وی با اشاره به مسدودی جاده گرمی به بیله‌سوار، اضافه کرد: همچنین وقوع این سیل باعث آسیب و نشست بخشی از پل انجیرلو شد و محور گرمی- بیله‌سوار را تا اطلاع ثانوی مسدود کرد.

خدمتی خاطرنشان کرد: در منطقه انگوت نیز سیلاب نسبتاً قابل توجهی رخ داده که به تأسیسات زیر بنایی گاز، برق و ارتباطات آنتن تلفن همراه آسیب‌های وارد کرده است که تیم‌های واکنش سریع مدیریت بحران دستگاه‌های مربوطه در حال تعمیرات و تثبیت وضعیت هستند.

منبع: فارس

کد خبر 667217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.