جاده سلامت پارک جنگلی النگدره مقاوم‌سازی می‌شود

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: عملیات مقاوم‌سازی جاده سلامت پارک جنگلی النگدره با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حال اجرا است.

مقداد صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پروژه احداث کانال به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر و سیلاب‌های شهری در میدان بسیج با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان آغاز شده است و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده پانزدهم تیرماه به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به وضعیت مرمت جاده سلامت پارک جنگلی النگدره، افزود: هم‌اکنون عملیات مقاوم‌سازی جاده و تعویض چوب‌های فرسوده با هدف احیای جنگل و ایجاد پیاده‌روی ایمن برای شهروندان در جاده‌ای به طول ۱۴۰۰ متر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان در حال اجرا است.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان با اشاره به ساماندهی نمازخانه تفرجگاه‌ها، خاطرنشان کرد: مرمت و ساماندهی نمازخانه‌های جنگل ناهارخوران و پارک جنگلی النگدره برای اقامه نماز شهروندان و مسافران تابستانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان انجام خواهد شد.

صادقیان با اشاره به احداث نمازخانه در بازارچه هفتگی چهارشنبه بازار، تصریح کرد: پروژه ساخت ساختمان دو طبقه در بازار هفتگی چهارشنبه بازار شامل یک طبقه نمازخانه و سرویس بهداشتی و یک طبقه واحدهای تجاری با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان ظرف مدت چهار ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان افزود: روند احداث غرفه‌های کافه دختران در خیابان ایرانمهر نیز ادامه دارد.

کد خبر 667214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.