تیم‌های بزرگ ایتالیا خواهان ستاره آمریکایی‌ چلسی‌

یوونتوس در مورد انتقال احتمالی کریستین پولسییچ، با چلسی صحبت کرده، این درحالی است که میلان و ناپولی نیز به ستاره آمریکایی چشم دوخته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، جیووانی مانا، مدیر ورزشی یوونتوس، روز سه‌شنبه به لندن سفر کرد تا با سران چلسی درباره انتقال احتمالی کریستین پولیسیچ صحبت کند. اگر مهاجم صربستانی یووه، دوشان ولاهوویچ تصمیم بگیرد در جهت مخالف حرکت کند و به استمفوردبریج برود، ممکن است ستاره آمریکایی آبی‌های لندنی، با او معاوضه شود.

با این حال، با توجه به عدم حضور در فصل آینده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس همچنان مایل است ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون یورو پول به دست آورد، آنها امیدوارند حدود ۸۰ میلیون یورو از فروش ولاهوویچ دریافت کنند. با این وجود، گفته می‌شود که آث‌میلان و ناپولی نیز، مایلند پولیسیچ را جذب کنند.

گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید که درمورد روبن لوفتوس چیک و ترور چالوبا نیز، در جلسه با مانا صحبت شد، زیرا چلسی باید قبل از شروع رقابت‌های فصل آینده، ترکیب خود را تقویت کند. گفته می‌شود چالوبا در رادار اینتر نیز قرار دارد، زیرا آنها به دنبال جایگزینی برای میلان اشکرینیار گزینه مد نظر پاری‌سن‌ژرمن، هستند، درحالی که گمان می‌رود لوفتوس چیک در لیست میلان باشد. چهار باشگاه بزرگ ایتالیا احتمالاً به جذب کریستین پولیسچ علاقه دارند.

آینده پولیسیچ نامشخص است زیرا در حال حاضر هیچ تاییدیه‌ای مبنی بر اینکه او فصل آینده را در کدام تیم خواهد گذراند، وجود ندارد. در همین حال، ظاهراً بایرن مونیخ نیز علاقه‌مند به جذب ولاهوویچ است و اگر این مهاجم به باواریایی‌ها فروخته شود، باید دید که انتقال پولیسیچ به یوونتوس رخ خواهد داد یا خیر.

کد خبر 667201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.