کشف دستگاه لیزر قاچاق در مبارکه

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه گفت: یک دستگاه لیزر موی قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی کشف شد.

سرهنگ رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان مبارکه در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از اتوبوس پرداخته که در نتیجه تعداد یک دستگاه لیزر موی خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را چهار میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه اتوبوس توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 667167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.