سارقان تجهیزات باغ‌های شاهین‌شهر دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: دو سارق اموال و تجهیزات باغ‌های حومه شاهین‌شهر با هشت فقره سرقت، در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی دستگیر شدند.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام حضور مشکوک یک دستگاه خودروی سواری پراید اطراف باغی در حومه شاهین‌شهر بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا بلافاصله مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۶ به محل اعزام شدند و در عملیاتی غافلگیرانه دو سارق را که در حال بارگیری اموال سرقتی از باغ‌های آن منطقه بودند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به کلانتری و در تحقیقات اولیه انجام شده به هشت فقره سرقت اموال باغداران و کشاورزان اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

وی گفت: به کشاورزان و باغداران توصیه می‌کنیم، با توجه به هشدارهای پلیسی تا حد امکان از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی با ارزش در اماکن بدون حفاظ ایمن خودداری و آن‌ها را در محلی امن نگهداری کنند.

کد خبر 667157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.