مدافع اینتر جدایی خود را تایید کرد/ مقصد احتمالی پاری‌سن‌ژرمن‌

میلان اشکرینیار انتقال قریب الوقوع خود به پاری سن ژرمن را تایید کرد و اذعان داشت که شکست اینتر در فینال لیگ قهرمانان "اتفاقی غم‌انگیز برای خداحافظی" بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ظاهراً میلان اشکرینار مدافع میانی اینتر، پیشنهاد تمدید قراردادش با افعی‌ها را رد کرده و قرار است در تابستان به عنوان بازیکن آزاد، راهی لیگ لوشامپیونا و تیم PSG شود.

او تابستان گذشته بر سر شرایط شخصی با پاری سن ژرمن به توافق رسیده بود، اما اینتر مانع از این انتقال شد. فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی آخرین بازی این بازیکن برای نراتزوری بود و او اعتراف کرد که ترک تیم با شکست، به خصوص در فینال مهم‌ترین رویداد فوتبال باشگاهی اروپا، دردناک بود.

"این یک پایان غم انگیز برای خداحافظی بود، شکست در فینال، ما را برای مدت طولانی ناراحت خواهد کرد. خیلی به کسب جام نزدیک شده، عملکرد فوق العاده‌ای داشتیم و شایسته قهرمانی بودیم. بخاطر عملکردی که در طول بازی به نمایش گذاشتیم به خودمان افتخار می‌کنیم. مهم این است که من آمادگی بدنی خودم را حفظ کنم، سپس درمورد رفتن به PSG تصمیم می‌گیرم‌."

اشکرینیار از یک مشکل مکرر در ناحیه کمر رنج می‌برد که مجبور شد در اوایل فصل، تیغ جراحی برود. اگرچه او در لیست بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت، اما روی نیمکت ماند، زیرا آمادگی ۱۰۰ درصد را نداشت. این مدافع اسلواکیایی همچنین اعتراف کرده در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی مقابل پورتو، که آخرین حضور او برای تیم سیمئونه اینزاگی نیز بود، با "مصدومیت" به میدان رفته است.

"در بازی برگشت مقابل پورتو، من با مصدومیت بازی می‌کردم، و واقعاً در معرض خطر یک مصدومیت جدی قرار داشتم.» او گفت: «هیچ وقت برای مدت طولانی از میادین دور نبودم و همواره سعی کرده‌ام در تمرینات با آمادگی کامل شرکت کنم‌، من طی سه هفته گذشته، با اینتر تمرین کرده‌ام، بنابراین الان آماده و مصمم هستم."

اشکرینیار که در تیم ملی اسلواکی حضور دارد، روز هفدهم ژوئن، در دیدار مقدماتی یورو ۲۰۲۴، برابر ایسلند بازی خواهد کرد.

کد خبر 667138

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.