عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۴ خردادماه

در این بسته خبری از آغاز عملیات احداث گذر غذا و موسیقی در سنندج تا ماجرای قطع ۸۰۰ اصله درخت برای ساخت تقاطع رحمت-سفیر در شیراز و ایجاد یادمان‌های ویژه شهدا در شش نقطه مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بیشتر ادارات دزفول، استاندارد آتش‌نشانی ندارد

روح الله بهشتی‌فرد، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: اغلب ادارات، واحدهای صنفی و پارکینگ‌های طبقاتی دزفول استاندارد آتش نشانی ندارند و از حداقل امکانات آتش نشانی محروم هستند.

شهردار یاسوج استعفا داد

نستهن مقدم از سال ۱۳۹۶ تاکنون (۶ سال) شهردار یاسوج بوده که امروز چهارشنبه استعفای خود را اعلام کرد.

خیابانی در بجنورد به نام «شهید احمدی» نامگذاری شد

جواد حمیدی راوی، شهردار بجنورد گفت: خیابان محل زندگی شهید مرزبان «محمد مهدی احمدی» با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد به نام او مزین شد.

آغاز عملیات احداث گذر غذا و موسیقی در سنندج

سیدانور رشیدی، شهردار سنندج گفت: عملیات احداث گذر غذا و موسیقی در سنندج در راستای اجرای تعهدات برنامه‌های شهر خلاق موسیقی جهان روز چهارشنبه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهری آغاز شد.

ماجرای قطع ۸۰۰ اصله درخت برای ساخت تقاطع رحمت-سفیر در شیراز

محمد امین، معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز پیرامون موضوعات مطرح شده درباره قطع ۸۰۰ اصله درخت در شیراز برای ایجاد تقاطع رحمت-سفیر گفت: این مساله با مطالب اشتباه و خلاف واقع در سطح فضای مجازی و جامعه منعکس شده است.

اجرای ۱۳ پروژه شهری در هشترود

مهدی پورصادق، شهردار هشترود از اجرای ۱۳ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در سطح شهر خبر داد و گفت: برای پیشرفت روز افزون شهر برنامه پنج ساله توسعه شهری را تدوین کرده‌ایم.

ایجاد یادمان‌های ویژه شهدا در ۶ نقطه شهر

حسین باغگلی، معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: شش نقطه در فضای شهر مشهد و مزین به قبور شهدای گمنام، فاقد یادمان شهری است که تا پایان سال ایجاد می‌شود.

کد خبر 667126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.