تیم ملی شمشیربازی ایران به استقبال مسابقات قهرمانی آسیا می‌رود

تیم ملی شمشیربازی ایران با ۱۳ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در چین اعزام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا از بیست‌وهفتم خردادماه تا یکم تیرماه به‌میزبانی کشور چین برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در بخش‌های سابر زنان و مردان و اپه مردان با ۱۳ شمشیرباز حضور خواهد داشت تا نمایندگان کشورمان برای کسب مقام‌های برتر با حریفان به رقابت بپردازند.

علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران در بخش سابر مردان، کیانا باقرزاده، نجمه سازنچیان، فائزه رفیعی و شیدا عالمی در بخش سابر زنان و محمد اسماعیلی، محمد رضایی، محمد رضا وثوقی و امیرحسین موشحی در بخش اپه مردان و ماهان میرزایی در بخش فلوره مردان نفرات اعزامی به این مسابقات هستند.

روز شنبه بیست‌وهفتم خردادماه، نمایندگان ایران در اپه انفرادی زنان و سابر انفرادی مردان روی زمین بازی می‌روند، روز یک‌شنبه بیست‌وهشتم خردادماه در فلوره انفرادی زنان و اپه انفرادی مردان دیدارهای شمشیربازان ایران به‌انجام خواهد رسید و شمشیربازان ایران دوشنبه، بیست‌ونهم خردادماه نیز در سابر انفرادی زنان و فلوره انفرادی مردان مسابقه خواهند داد.

در اپه تیمی زنان و سابر تیمی مردان سه‌شنبه، سی‌ام خردادماه، در فلوره تیمی زنان و اپه تیمی مردان روز چهارشنبه، سی‌ویکم خردادماه همچنین در بخش سابر تیمی زنان و فلوره تیمی مردان پنجشنبه، یکم تیرماه رقابت‌های ملی‌پوشان کشورمان برگزار خواهد شد.

کد خبر 667106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.