برای آموزش شهروندی باید از ظرفیت رسانه‌ها بیشتر استفاده شود

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر اینکه آموزش‌های شهروندی باید با نیازسنجی دقیق انجام شود، گفت: ظرفیت رسانه‌ها در آموزش شهروندی نیز باید بیش از گذشته مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه زارع‌بیدکی امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در نشست شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه در حوزه مدیریت شهری اهداف بسیار مهمی در برنامه کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد قرار گرفته است، اظهار کرد: تحقق این اهداف علاوه بر تلاش مجموعه شهرداری، نیازمند مشارکت شهروندان هم هست.

وی افزود: با توجه به اینکه خدمات شهرداری به‌صورت مستقیم با عموم مردم در ارتباط است، لازم است که شهروندان هم در بسیاری امور مشارکت و همراهی داشته باشند و این همراهی نیازمند آگاهی کامل آنها از موضوعات مختلف در این حوزه است؛ در این زمینه توجه به موضوع آموزش شهروندی نقش بسیار مهمی در جلب مشارکت شهروندان دارد.

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه آموزش‌های شهروندی باید به گونه‌ای انجام شود که از ابزارهای مختلف برای اطلاع رسانی و آموزش شهروندان بهره‌گیری شود و تمام بخش‌های جامعه را پوشش دهد، خاطرنشان کرد: از جمله مهمترین اقداماتی که باید در این حوزه انجام شود، بحث نیازسنجی در حوزه آموزش شهروندی و استفاده از تاثیرگذارترین ابزارها در میان مردم است.

وی تصریح کرد: یکی از نکات بسیار مهمی که در این حوزه باید مد نظر داشت، ضرورت استفاده از ظرفیت رسانه ملی و سایر رسانه‌ها برای تأثیرگذاری هرچه بیشتر آموزش‌های شهروندی است.

کد خبر 667093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.