پازل‌های مختلف محور گردشگری تخت فولاد تکمیل می‌شود

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در حال تکمیل پازل‌های مختلف محور گردشگری تخت فولاد هستیم، گفت: کف‌سازی و بدنه‌سازی تکیه بابا رکن الدین به سمت خیابان فیض به‌‎طول ۲۵۰ متر و مساحت بیش از هزار متر مربع به‌صورت سنگ فرش با اعتبار پنج میلیارد تومان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدعلی ایزدخواستی امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های منطقه شش شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه کف‌سازی و بدنه‌سازی تکیه بابا رکن الدین اظهار کرد: در حال تکمیل پازل‌های مختلف محور گردشگری تخت فولاد هستیم که در این راستا کف‌سازی و بدنه‌سازی تکیه بابا رکن‌الدین به سمت خیابان فیض به طول ۲۵۰ متر و مساحت بیش از هزار متر مربع به‌صورت سنگ‌فرش در حال اجرا است.

وی اعتبار این پروژه را حدود پنج میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه این محور یکی از نقاط محروم شهر محسوب می‌شود، از محل اعتبارات پروژه‌های محله محوری برای این پروژه هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه آرام‌سازی و بهسازی گذر شمالی خیابان روبه‌روی گلستان شهدا تصریح کرد: با توجه به تردد زیاد خودروهای عبوری مقابل گلستان شهدا و رویداد محور بودن این فضای معنوی، پروژه سنگ‌فرش مقابل گلستان شهدا برای آرام‌سازی این محور در دستور کار قرار گرفت، همچنین با توجه به تردد خودروها، زیرسازی بتنی صورت گرفته و با اقداماتی ساماندهی دفع آب‌های سطحی نیز انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه گذر عابر پیاده هوشمند برای نخستین‌بار در این محل به صورت پایلوت انجام خواهد شد، گفت: طول این پروژه ۳۰۰ متر و به‌مساحت سه هزار متر است که به شکل تمام سنگ انجام خواهد شد.

ایزدخواستی با بیان اینکه طراحی سنگ آستانه ورود به گلستان شهدا با رنگ‌های قرمز متناسب با سنگ‌های رنگ قرمز داخل محیط گلستان شهدا صورت می‌گیرد، اظهار کرد: اعتبار این پروژه ۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که ظرف دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

کد خبر 667082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.