علت بستری شدن رئیس شورای شهر تهران در بیمارستان چیست؟ + آخرین وضعیت بیماری مهدی چمران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران به‌دلیل بیماری مدتی است که در جلسات علنی شورای ششم پایتخت حضور ندارد؛ امروز مدیران شهری پایتخت از وضعیت وی جزئیاتی را مطرح کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از هفته پیش تاکنون مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسات علنی این شورا حضور پیدا نکرده است و گمانه‌زنی‌ها بر بیماری این عضو شورای ششم پایتخت بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران و معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران امروز جزئیاتی را از آخرین وضعیت مهدی چمران رسانه‌ای کردند.

مراحل درمانی چمران به‌خوبی در بیمارستان در حال انجام است

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهرانبا اعلام خبر بستری شدن چمران در بخش CCU یکی از بیمارستان‌های تهران اظهار کرد: مراحل درمانی مهدی چمران به‌خوبی در بیمارستان در حال انجام است و طی روزهای آینده ، او از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جسمانی چمران طبق گفته فرزندش مساعد است و مشکل خاصی وجود ندارد، تصریح کرد: طبق روال معمول در نبود وی، جلسات توسط پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اداره می‌شود و اگر چمران از بستر بیماری خارج شود، به هر نحوی که تصمیم بگیرد، به جلسات شورای اسلامی  شهر باز خواهد گشت.

کسالت مختصر رئیس شورای اسلامی شهر تهران

محمود کبیری‌یگانه، معاون ارتباطات و امور بین‌الملل اداره کل اداری و اجرایی شورای اسلامی شهر تهران نیز گفت: مهدی چمران به‌دلیل کسالت مختصر و نیز انجام چکاپ، چند روزی به توصیه پزشکان در بیمارستان بستری شده است.

کد خبر 667081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.