اظهار نظر جالب امباپه درباره جدایی لیونل مسی از PSG

کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن، رفتار طرفداران تیمش در مورد لیونل مسی را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، لیونل مسی آرژانتینی، هفته گذشته اعلام کرد که با پایان قراردادش، از باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی جدا خواهد شد. او با حضور در MLS و پیوستن به اینتر میامی، دوره‌ای جدید را آغاز خواهد کرد و به این ترتیب به حضور پر حاشیه‌اش در پاریس، پایان خواهد داد. علی‌رغم اینکه بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ می‌دانند، حتی مسی نیز از توهین‌های طرفداران تندرو باشگاه در امان نبود، چیزی که امباپه از آن ابراز تأسف کرده است.

این بازیکن ۲۴ ساله فرانسوی، به رسانه گاتزتا دلو اسپورت گفت: "ما در مورد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال صحبت می‌کنیم. وقتی کسی مثل مسی می‌رود، هرگز خبر خوبی نیست. من متوجه نمی‌شوم، که چرا خیلی‌ها خیالشان از بابت جدایی لئو راحت شد. ما در مورد مسی صحبت می‌کنیم. او سزاوار احترام بیشتری است، اما در عوض، هم‌تیمی من، در فرانسه احترامی را که شایسته‌اش بود، دریافت نکرد. حیف شد، اما لئو دیگر با ما نیست. باید هر کاری که می‌توانیم برای جایگزینی او انجام دهیم."

با رفتن مسی و ظاهراً نیمار، ممکن است تابستان امسال برای PSG شلوغ باشد و درواقع تغییر نسل رخ دهد. با این حال، گزارش شده است که امباپه نیز ممکن است، جدا شود. علی‌رغم اینکه این بازیکن اصرار دارد تا پایان قرارداد فعلی خود (سال ۲۰۲۴) همراه تیمش خواهد ماند، اما تصور می‌شود پاریسی‌ها تمایلی به جدایی او به صورت رایگان در تابستان آینده ندارند. بنابراین سران قطری باشگاه، می‌توانند کیلیان را در لیست فروش قرار دهند.

با این حال، برای اینکه این اتفاق بیفتد، یک باشگاه بزرگ باید با بودجه مناسب وارد رقابت شود تا این بازیکن فرانسوی را جذب کند. به نظر می‌رسد باشگاه رئال‌مادرید باشد مایل است تا ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۴ میلیون پوند / ۲۱۶ میلیون دلار) هزینه کند.

کد خبر 667073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.