بررسی پایانه‌های مرزی کشور برای ایام اربعین ۱۴۰۲

رئیس اورژانس کشور از بررسی و بازدید پایانه مرزی باشماق در استان کردستان برای راهکارهای پیشگیری از معطلی و تسریع تردد زائران، وضعیت موجود و راهکارهای ارتقای خدمات بهداشتی درمانی در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جعفر میعادفر امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در دومین روز بازدید از پایانه‌های مرزی غرب کشور اظهار کرد: امکانات پایانه مرزی باشماق در استان کردستان بررسی شد تا مشکلات و چالش‌های موجود رفع و در ایام اربعین تردد زائران بدون مشکل و در بهترین شرایط ممکن انجام شود.

وی با اشاره به مواردی که در مرزهای کردستان مورد بررسی قرار گرفت، افزود: راهکارهای پیشگیری از معطلی و تسریع تردد زائران، وضعیت موجود و راهکارهای ارتقای خدمات بهداشتی درمانی در ایام اربعین، پیشگیری و کنترل بیماری‌های واگیر احتمالی و بسترسازی برای خدمات اورژانس هوایی در مواقع اضطراری مورد ارزیابی قرار گرفت و از مهم‌ترین بررسی‌های انجام شده در بازدید از مناطق مرزی کردستان بود.

رئیس اورژانس کشور درباره بررسی وضعیت سایر مرزهای کشور برای ایام اربعین گفت: از امکانات و تجهیزات اورژانس کردستان نیز بازدید به عمل آمد و استان کرمانشاه نیز مقصد بعدی سازمان اورژانس برای بازدید و بررسی‌های لازم است.

وی با بیان اینکه پروژه پایگاه مرزی اورژانس تمرچین و پیشرفت آن در ارومیه مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: روز گذشته در ارومیه حضور داشتیم و از مرکز اورژانس این شهر بازدید کردیم، تا از نزدیک شاهد وضعیت آمادگی این شهر برای ارائه خدمات اورژانس در مرز تمرچین باشیم.

کد خبر 667069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.