عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی یزد باید شب‌ها انجام شود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: به‌منظور جلوگیری از ترافیک در خیابان‌های شهر، پروژه‌های عمرانی باید تا حد امکان شب‌ها اجرا شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ در یکصدوسی‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: اجرای بعضی پروژه‌های عمرانی در روز موجب ترافیک در خیابان‌های شهر شده و گلایه‌مندی شهروندان را به همراه داشته است.

وی با تقدیر از پیمانکار و مدیران مربوطه پروژه بلوار باهنر که در شب اجرا شد، افزود: ضرورت دارد شهرداری اجرای آسفالت و پروژه‌های عمرانی که امکان آن وجود دارد را به شب موکول کند تا موجب افزایش ترافیک نشود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: در تمام مناطق شهر عملیات اجرایی پروژه‌های مختلف عمرانی آغاز شده و لازم است شهرداری برای استفاده مردم، پروژه‌های شهری را در زمان معین شده به بهره‌برداری برساند.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی باید به‌گونه‌ای اجرا شود که کمترین مشکل را برای شهروندان ایجاد کند، به همین دلیل نیز اجرای این پروژه‌ها در شب می‌تواند مشکلات به‌ویژه در حوزه تردد شهری را به حداقل ممکن برساند.

سیفی خاطرنشان کرد: امکان اجرای بعضی پروژه‌ها در شب وجود ندارد و به همین دلیل در طول روز اجرا می‌شود اما در ارتباط با سایر پروژه‌ها تا حد امکان باید این موضوع مهم مد نظر قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: نمونه اجرای پروژه‌ها در شب، آسفالت بلوار باهنر یزد طی هفته گذشته بود که این عملیات شبانه کمترین مشکل را برای تردد شهروندان داشت.

کد خبر 667055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.