مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی ۲۵ خردادماه در اصفهان اعلام شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی درختان در شامگاه امروز (پنجشنبه) در نقاط مختلف این کلان‌شهر را تشریح کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیرهای سم‌پاشی درختان شهر اصفهان در شامگاه امروز _پنجشنبه بیست‌و پنجم خردادماه_ که از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ انجام می‌شود، اظهار کرد: در منطقه یک کندرو اتوبان، خیابان‌های خرم، آتش، صاحب‌الروضات و لنبان، منطقه دو اتوبان شهید خرازی و پارک قلمستان، منطقه سه خیابان‌های نشاط، شریف واقفی، مهتاب و مادی فرشادی و منطقه چهار خیابان بلال، شهید مفتح، شیخ صفی و رشحه سم‌پاشی خواهد شد.

وی افزود: در منطقه پنج خیابان‌های هزارجریب، شاهد، غدیر و نظام (سپاهان شهر)، منطقه شش بلوار سجاد، خیابان‌های کیانی، ارباب، آپادانا اول و کوی آزادگان، منطقه هفت مادی شاه‌پسند، ایمان و برازنده و منطقه هشت خیابان‌های امام خمینی (ره) و شهیدان کاظمی سم‌پاشی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در منطقه ۹ تکمیل خیابان کهندژ، منطقه ۱۰ اتوبان شهید خزایی و خیابان‌های معراج، شیخ طوسی، پروین و اوحدی، منطقه ۱۱ خیابان‌های مطهری، امام حسین (ع) و سجاد، منطقه ۱۲ خیابان‌های زرین، دانش، قائم‌مقام و ادامه خیابان امام خمینی (ره)، منطقه ۱۳ خیابان‌های شهدای دستگرد، قائمیه و مادی‌های ساحل و میاندواب و مشایخی، منطقه ۱۴ اتوبان شهید اردستانی و فرودگاه و در منطقه ۱۵ بلوار شهاب، خیابان‌های سلمان، اباذر، شریعتی، فجر، طالقانی و ۲۲ بهمن سم‌پاشی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در دوره سم‌پاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی یا قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درها و پنجره‌های مشرف به مسیر سمپاشی منازل خود را ببندند، همچنین چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

عرفان‌منش ادامه داد: برای انجام سم‌پاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سم‌پاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

کد خبر 667036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.