شهردار اصفهان آخرین وضعیت پروژه‌های شهری را از نزدیک بررسی می‌کند

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدیدهای شهردار این کلان‌شهر از معاونت‌ها، مناطق مختلف و سازمان‌ها، پروژه‌ها و اقدامات شاخص شهری گفت: هدف اصلی این دیدارها، بازدید از وضعیت مناطق مختلف، بررسی پیشرفت پروژه‌های شهری و شناسایی مشکلات برای خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است.

مسعود مهدویان‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دیدارها و بازدیدهای شهردار اصفهان از معاونت‌ها، مناطق مختلف شهرداری، سازمان‌ها، پروژه‌ها، اقدامات شاخص و مهم شهری اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این بازدیدها به مرور زمان انجام خواهد شد.

وی افزود: هدف اصلی این دیدارها، بازدید از وضعیت مناطق مختلف، بررسی پیشرفت پروژه‌های شهری و شناسایی موانع و مشکلات در مسیر خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان است.

مدیرکل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این دیدارها، شهردار اصفهان ضمن صحبت رو در رو با کارکنان شهرداری‌ها در مناطق، سازمان‌ها، معاونت‌ها و پیمانکاران مستقر و مجری پروژه‌های شهری، با آخرین وضعیت مسائل مربوط به امور شهر و شهرداری آشنایی بیشتری حاصل کند.

وی خاطرنشان کرد: شهردار اصفهان در جریان بازدیدها، برای بهبود خدمت‌رسانی و تسریع در اجرای پروژه‌ها و اقدامات شهری، دستوراتی را نیز صادر خواهد کرد.

کد خبر 667007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.