آغاز فعالیت مجدد استخر جهان پهلوان تختی از ۲۵ خردادماه

شهردار زرین شهر گفت: با بازسازی دوباره، اخذ مجوزهای لازم و تأمین ناجیان مورد نیاز، استخر جهان پهلوان تختی زرین شهر وارد مدار فعالیت ورزشی شد و از پنجشنبه _بیست‌وپنجم خردادماه_ در شرایط کاملاً آماده و استاندارد در اختیار شهروندان و علاقمندان به رشته شنا قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین اسماعیلی احمدی اظهار کرد: شیوع ویروس منحوس کرونا همچنین مشکلات ایجاد شده برای سازه فلزی سقف استخر جهان پهلوان تختی زرین شهر سبب شده بود سرنوشت این مجموعه ورزشی به‌گونه‌ای رقم بخورد که حدود سه سال روی شهروندان و مشتاقان به شنا بسته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه استخر جهان پهلوان تختی تنها استخر مجهز در مرکز شهرستان لنجان به‌شمار می‌آید، بازسازی این مجموعه با هدف پاسخگویی به مطالبات شهروندان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: پروژه بازسازی و ایمن‌سازی سقف، اجرای شبکه برق و تأسیسات استخر جهان پهلوان تختی توسط واحد عمرانی و امانی شهرداری زرین‌شهر در سال گذشته اجرایی شد.

وی ادامه داد: به دلایل مختلف از جمله کمبود ناجیان غریق نجات، علیرغم انتشار استعلامات مورد نیاز در خصوص منجیان غریق همچنین نیروهای خدماتی استخر جهان پهلوان تختی جهت مدیریت و نگهداری خدمات این مجموعه آغاز به‌کار دوباره این مجموعه با تأخیر مواجه شد.

اسماعیلی احمدی با بیان اینکه با بازسازی استخر جهان پهلوان تختی فضای مناسبی جهت گذران اوقات فراغت، آموزش، ورزش و تفریح جوانان فراهم شده است، تصریح کرد: با بازسازی دوباره، اخذ مجوزهای لازم و تأمین ناجیان مورد نیاز، استخر جهان پهلوان تختی زرین شهر وارد مدار فعالیت ورزشی شد و از پنجشنبه _بیست‌وپنجم خردادماه_ در شرایط کاملاً آماده و استاندارد در اختیار شهروندان و علاقمندان به رشته شنا قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مجموعه ورزشی قرار است در ساعات صبح پذیرای بانوان و ساعات عصر نیز پذیرای آقایان باشد.

کد خبر 666982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.