اجرای طرح یک محله_ یک مسجد در خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: با اجرای طرح یک محله_ یک مسجد، از این پس مشکلات و مسائل محله‌های شهر خرم‌آباد هر هفته در یکی از مساجد توسط مدیران شهری رصد خواهد شد.

داریوش بارانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای طرح یک محله_ یک مسجد در شهر خرم‌آباد خبر داد و اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، مدیران شهرداری خرم‌آباد هر هفته با حضور در یک مسجد مشکلات و مسائل محله‌ها را رصد می‌کنند.

وی افزود: در قالب برنامه یک محله_ یک مسجد مدیران شهرداری هر هفته با حضور در یک مسجد مشکلات و مسائل محله‌ها را رصد و در دیدارهای چهره به چهره با اهالی نسبت به شناسایی و رفع دغدغه‌های مردم با محوریت مساجد اقدام می‌کنند.

شهردار خرم‌آباد اضافه کرد: این طرح در راستای تحقق مدیریت شهری شنوا و پاسخگو تدوین شده است و مصوبات آن برای مدیران شهرداری لازم‌الاجرا خواهد بود.

بارانی تصریح کرد: نخستین برنامه این طرح در مسجد توسلی برگزار و درباره مشکلات محله‌های پشت بازار و در دلاکان (با حضور هیئت امنای مسجد و اهالی) بحث و تبادل نظر شد، مواردی همچون بازآفرینی میدان سه سیک، احداث سرویس‌های بهداشتی عمومی و توسعه فضای سبز در دامنه گل سفید از مصوبات نخستین جلسه در قالب طرح یک محله – یک مسجد در شهر بود.

کد خبر 666973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.