ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیا است

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیا است، گفت: نیروی هوایی ارتش آمادگی دارد شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای سازمان‌هایی که به آن نیاز دارند را طراحی و تولید کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در حاشیه رونمایی از سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز اظهار کرد: این سامانه به دست دانشمندان غیور و جوانان نخبه ما در دانشگاه هوایی شهید ستاری طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: سامانه بومی شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای اولین بار در کشور ساخته شده است و می‌توانیم با استفاده از این سامانه، دانشجویان رشته برج مراقبت را در همه زمینه‌ها آموزش دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش، طراحی و ساخت سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز را یک کار مهم برای افزایش تجربه دانشجویان دانست و گفت: دانشجویان می‌توانند با استفاده از این سامانه خود را در محیط فرودگاه قرار دهند.

وی ادامه داد: سامانه شبیه‌ساز مراقبت پرواز یکی از سامانه‌های مورد نیاز ما برای آموزش دانشجویان نهاجا بود که با استفاده از تجربه پیشکسوتان و نخبگان دانشگاه شهید ستاری در این دانشگاه طراحی و ساخته شده است.

امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قطب ساخت شبیه‌سازهای پروازی در منطقه غرب آسیا است، تصریح کرد: شبیه‌سازهایی که پیش‌تر در اختیار داشتیم به‌روزرسانی شده و برای هواپیماهایی که شبیه‌ساز آن را نداشتیم، توسط جهاد خودکفایی نهاجا شبیه‌ساز طراحی و ساخته شده است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان از آمادگی این نیرو برای طراحی و تولید شبیه‌ساز مراقبت پرواز برای سازمان‌هایی که به آن نیاز دارند، خبر داد.

کد خبر 666930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.