راهیابی ۷ آزادکار نوجوان ایران به نیمه‌نهایی کشتی قهرمانی آسیا

هفت آزادکار نوجوان کشورمان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دیدارهای هفت وزن پایانی رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی ۲۰۲۳ آسیا صبح امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در شهر بیشکک قرقیزستان آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان رفتند و تمام کشتی‌گیران ایران موفق شدند به نیمه‌نهایی صعود کنند.

در وزن ۴۵ کیلوگرم اهورا خاطری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر صفر اوسوخ بات اردن از مغولستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. در وزن ۴۸ کیلوگرم، سام سیار پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۲ هارویا فوکاساوا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت.

در وزن ۵۱ کیلوگرم امیرمحمد نوازی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر صفر باوودورج از مغولستان را مغلوب کرد؛ وی در دور بعد مقابل کورساناتبک ایساکوف از قرقیزستان با نتیجه ۹ بر ۴ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. در وزن ۵۵ کیلوگرم امیررضا تیموری زاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر آچو لیو از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه‌نهایی رسید. در وزن ۶۰ کیلوگرم سجاد پیردایه پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۷ بر ۲ شمس الدین جومابویف از ازبکستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم توحید نوری در دور اول با نتیجه ۷ بر ۲ و ضربه فنی وینای از هند را از پیش رو برداشت وی در دور بعد با ۱۰ بر صفر سلیمان موساگولیف از ترکمنستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ابوالفضل محمدنژاد در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر ماتسوموتو از ژاپن را شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی گیران ازبکستان و قرقیزستان می‌رود.

کد خبر 666929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.