تنها محل تفرجگاهی کودکان و خانواده‌ها در زنجان پلمب شده است

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با گذشت سه ماه از فصل گرما تنها محل تفرجگاهی کودکان و خانواده‌ها در زنجان پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی طالب امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در هشتادوهفتمین جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه اولویت‌های بودجه شهرداری ایجاد تفرجگاه‌ها است، اظهار کرد: در راستای ساماندهی خانه بوران، مشاور طرح تأیید اما ادامه کار با مشکل مواجه شده است.

وی با بیان اینکه با گذشت زمان فصل کاری را از دست می‌دهیم، افزود: با گذشت سه ماه از فصل گرما تنها محل تفرجگاهی کودکان و خانواده‌ها پلمب شده است.

شهربازی زنجان پس از شش ماه تعطیلی بازگشایی می‌شود

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه برای خانه بوران پس از چندین سال رکورد، پیمانکار انتخاب شده است، گفت: بخش اعظم کار باید توسط سرمایه‌گذار انجام شود.

وی از بازگشایی شهربازی زنجان طی چند روز آینده خبر داد و خاطرنشان کردد: طبق مفاد قرارداد با سرمایه‌گذار باید اطلاعات مالی توسط سرمایه‌گذار اعلام شود، لذا قیمت‌های مصوب توسط شورای اسلامی شهر اعلام شده است و منتظر ابلاغ آن هستیم.

مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز با بیان اینکه بازسازی و بهسازی امامزاده سیدابراهیم از وظایف مدیریت شهری است، گفت: وضعیت این مکان مقدس بسیار نامناسب است و محوطه‌سازی و احداث پارکینگ برای آن ضروری است.

وی افزود: اوقاف در صورت ارائه طرح‌های لازم، از خدمات مدیریت شهری برخوردار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان امروز دستور جلساتی در راستای کمک به ساخت فیلم و مستند با موضوعات دفاع مقدس و تکدی‌گری تصویب و ساماندهی تفرجگاه‌های و بازگشایی دوباره شهربازی بررسی شد.

کد خبر 666898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.