برخورد با سد معبر براساس ضوابط قانونی مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد گفت: اجرای طرح انضباط اجتماعی و برخورد با متخلفان سد معبر در خیابان‌های شهرکرد براساس ضوابط قانونی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا بیاتی امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در یکصدوهشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت رفع سد معبر در خیابان‌های شهرکرد راضی‌کننده نیست و باید این مهم به‌صورت جدی‌تری عملیاتی شود.

وی افزود: واحد اجراییات شهرداری شهرکرد و سایر مسئولان مرتبط با سد معبر در نقاط مختلف مرکز چهارمحال‌وبختیاری علاوه بر فعالیت پُررنگ‌تر در این حوزه، باید نسبت به مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز نیز فعال‌تر باشند.

رئیس کمیسیون شهرسازی، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: سد معبر باعث بروز مشکلاتی برای شهروندان در استفاده از پیاده‌روهای سطح شهرکرد می‌شود و این در حالی است که فعالان صنف‌های مختلف در مرکز استان نسبت به سد معبر در مقابل واحد صنفی خود اقدام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح انضباط اجتماعی و برخورد با متخلفان سد معبر در خیابان‌های شهرکرد بر اساس ضوابط قانونی باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 666872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.