برخورد قانونی با سد معبرکنندگان در دستور کار است

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد گفت: برخوردهای قانونی با مغازه‌دارانی که اقدام به مسدود کردن پیاده‌روها می‌کنند، انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی مهربان امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در نشست سد معبر با اشاره به اقدامات واحد سد معبر شهرداری شهرکرد، اظهار کرد: امسال ۱۰ مغازه به علت رعایت نکردن قوانین سد معبر و حقوق شهروندی، پلمب شد.

وی افزود: این مغازه‌ها شامل پنج باب در خیابان ۱۲ محرم، سه باب در سه‌راه شهر کیان، یک باب در بلوار امام رضا (ع) و یک باب در بلوار آزادی بود.

مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه برخوردهای قانونی با مغازه‌دارانی که اقدام به مسدود کردن پیاده‌روها می‌کنند، انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: افرادی که در سطح شهر اقدام به دست‌فروشی می‌کنند، موجب سد معبر و ایجاد مشکلاتی برای شهروندان می‌شوند و لازم است برخوردهای قانونی لازم با این افراد انجام شود.

مهربان اضافه کرد: در حال حاضر دو اکیپ از شهرداری به صورت مداوم در حال بررسی سطح شهر هستند و در صورت مشاهده مغازه‌ای که ایجاد سد معبر کرده است، برخوردهای قانونی لازم را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه طی دو ماه اخیر ۳۰ وانت‌بار سیار فروش میوه توسط شهرداری شناسایی و جمع‌آوری شده است، گفت: از مغازه‌داران و کسبه درخواست می‌شود برای رعایت حقوق شهروندی همکاری لازم را داشته باشند و نسبت به ایمن‌سازی پیاده‌روها برای عابران پیاده اقدام کنند.

کد خبر 666869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.