احترام نظامی شهید رسول مهدوی‌پور به شهدای گمنام + فیلم

فیلمی از احترام نظامی شهید «رسول مهدوی‌پور» به شهدای گمنام در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و کاربران در واکنش به آن نوشته‌اند که «آقارسول درخواست آخرت از شهید چه بود؟»

به گزارش خبرنگار ایمنا، خیلی‌ها از شهادت می‌گویند، خیلی‌ها از شهادت می‌نویسند، خیلی‌ها شهادت را وصف می‌کنند، اما حق این است که شهادت را که هم‌معنای شهود است، آن کسی می‌شناسد که شهودش او را به شهادت برساند و به‌درستی گفته‌اند که شهیدان را شهیدان می‌شناسند.

شب گذشته و پس از اعلام خبر شهادت شهید «رسول مهدوی‌پور»، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان زرندیه، فیلمی از احترام نظامی این شهید به شهدای گمنام در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد و کاربران در واکنش به این فیلم نوشتند که «آقا رسول درخواست آخرت، از شهید چه بود؟!»

به گزارش ایمنا، سرگرد رسول مهدوی‌پور که نهم خردادماه سال جاری ۱۴۰۲ حین اجرای مأموریت، بر اثر برخورد عمدی خودرو حاوی کالای قاچاق با وی از ناحیه سر به شدت مجروح شد و در کما به سر می‌برد، دوشنبه‌شب به درجه رفیع شهادت نائل شد. از این شهید که چهارمین شهید امنیت اقتصادی استان مرکزی است، یک فرزند دختر به یادگار مانده است.

پیکر مطهر شهید مهدوی‌پور ساعت ۹ فردا _چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه_ از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی به‌سمت بهشت‌زهرای کوهدشت تشییع می‌شود.

کد خبر 666833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.