توزیع آسفالت در مناطق پنج‌گانه اراک

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری اراک گفت: توزیع آسفالت در مناطق پنج‌گانه و بافت تاریخی شهر اراک با اولویت معابر اصلی، فرعی و کوچه‌ها انجام می‌شود و تفاوتی میان مناطق برخوردار و کم‌برخوردار نخواهد بود.

محمدرضا خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی و بازآفرینی شهری در بافت‌های فرسوده و کم‌برخوردار، تأمین ماشین‌آلات عمرانی و راهسازی شهرداری اراک، تولید و پخش آسفالت در سطح شهر از عمده‌ترین وظایف سازمان عمران و بازآفرینی شهری به‌شمار می‌رود.

وی افزود: در راستای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری که یکی از وظایف مهم سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری است، عملیات آسفالت در کوی امام علی (ع) با پخش و توزیع بیش از ۷۶ تن آسفالت به صورت مکانیزه و دستی، آغاز شد.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهرداری اراک با بیان اینکه آسفالت معابر به عنوان یکی از شاخص‌های توسعه شهر و رفاه شهروندی همواره جزو مطالبات اصلی شهروندان بوده است، خاطرنشان کرد: سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری دو کارخانه آسفالت با ظرفیت ۱۲۰ تن و ۸۰ تن دارد و فعال‌سازی یک معدن تولید شن و ماسه و پخش و توزیع آسفالت در سطح شهر همواره در دستور کار دائمی این مجموعه است.

خسروی با اشاره به آغاز عملیات آسفالت کوچه برادران ۴ کوی امام علی (ع) تصریح کرد: در راستای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری که یکی از وظایف مهم سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری است، در روزهای اخیر عملیات آسفالت کوچه برادران ۴ کوی امام علی (ع) با پخش و توزیع بیش از ۷۶ تن آسفالت به صورت مکانیزه و دستی، آغاز شد.

وی گفت: توزیع آسفالت در سطح شهر به دو روش دستی همچنین با استفاده فینیشر در مناطق پنج‌گانه و بافت تاریخی شهر اراک با اولویت معابر اصلی و معابر فرعی و کوچه‌های انجام می‌شود و تفاوتی میان مناطق برخوردار و کم‌برخوردار نخواهد بود.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهرداری اراک افزود: شهرداری در ادامه بهبود و بهسازی کیفیت معابر شهری و در راستای سهولت تردد خودروها، تسهیل در رفت و آمد و جلب رضایت شهروندان، اجرای عملیات آسفالت و روکش، بهسازی و لکه‌گیری وضعیت آسفالت معابر سطح شهر را به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در عملیات‌های اجرایی و عمرانی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است.

کد خبر 666818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.