۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵
«مادورو» از رئیسی استقبال کرد

«نیکولاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا در محل کاخ ریاست جمهوری این کشور، موسوم به «میرا فلورس» به صورت رسمی از آیت‌الله رئیسی استقبال کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور، نیکولاس مادورو رئیس‌جمهور ونزوئلا در کاخ ریاست جمهوری این کشور، به‌شکل رسمی از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی به ونزوئلا سفر کرده است، استقبال کرد.

در این مراسم جمعی از اقشار مختلف مردم کاراکاس نیز حضور داشتند و در بدو ورود رئیس جمهوری اسلامی ایران به کاخ ریاست‌جمهوری با در دست داشتن پرچم‌های ایران و ونزوئلا از آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه همراه استقبال کردند.

در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و ثبت عکس یادگاری، رؤسای جمهور ایران و ونزوئلا اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را به یکدیگر معرفی کردند. در حین نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران جمعی از کودکان و نوجوانان ونزوئلایی سرود ملی کشورمان را با زبان فارسی همخوانی کردند.

پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی، رؤسای جمهور ایران و ونزوئلا ابتدا دیداری خصوصی با یکدیگر خواهند داشت و سپس نشست و مذاکرات هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 666809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.