هفته نکوداشت مبارکه برگزار می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: برای اولین‌بار برنامه‌ریزی برای برگزاری هفته نکوداشت مبارکه با همکاری ارگان‌ها و نهادهای خصوصی و برپایی برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، هنری و ورزشی در حال انجام است.

عبدالله وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هفته نکوداشت مبارکه فرصتی برای معرفی و ترویج فرهنگ و آداب و رسوم این شهرستان است که با هدف معرفی این شهر و بیداری مردم آن در بازگشت به فرهنگ، آئین و سنن نهفته و آشکار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بحث و تبادل نظر در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر در راستای برگزاری برنامه‌ریزی روز نکوداشت مبارکه افزود: برگزاری این برنامه به رشد و ارتقای فرهنگ شهروندی کمک خواهد کرد و از طرف دیگر فرهنگ بومی و محلی اصیل مبارکه نشان داده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه هفته فرهنگی مبارکه متعلق به اقشار مختلف این شهرستان است، گفت: نکوداشت هفته فرهنگی مبارکه فرصتی برای انعکاس گنجینه‌های فرهنگ و تمدن این منطقه و جذب گردشگر و سرمایه‌گذار است، لذا باید زمینه توسعه شهرستان را فراهم کند.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های خاصی در طول این هفته در سطح شهر انجام خواهد شد، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای این هفته و زمان برگزاری آن بر عهده معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری مبارکه است.

کد خبر 666741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.