تامین اعتبار برای احداث بیمارستان سامان ضروری است

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: اعتبار مورد نیاز برای احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان و ساماندهی و ایمن‌سازی مسیل اصلی داخل این شهر باید تامین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا چهلگردی امروز _دوشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ در نشست شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با توجه به اینکه حدود چهار هزار نفر از جوانان شهرستان سامان مجوز فعالیت از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارند، انتظار می‌رود اختصاص اعتبار برای تکمیل ساختمان فرهنگسرای شهر سامان در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: ساختمان فرمانداری شهرستان سامان، اردوگاه آموزش و پرورش در روستای چمعالی، بخشداری زاینده‌رود و ساختمان اداره ثبت احوال شهرستان سامان از سال‌ها پیش نیمه‌کاره رها شده است و چشم‌انتظار دریافت اعتبار است تا به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه توجه به تکمیل محورهای مواصلاتی استان چهارمحال‌وبختیاری از ضروریات است، تصریح کرد: جهت تکمیل جاده سامان-تیران به‌عنوان یکی از کریدورهای اصلی ورودی استان و جاده سامان-قراقوش با توجه شرایط ویژه این جاده باید اعتبار لازم تأمین شود.

وی سایر مطالبات شهرستان سامان را تأمین اعتبار برای احداث بیمارستان محلی شهرستان سامان، ساماندهی و ایمن‌سازی مسیل اصلی داخل شهر سامان مطرح کرد و با بیان اینکه اجرای شبکه فاضلاب روستاهای حاشیه زاینده‌رود لازم است، تصریح کرد: درخواست تسریع در اجرای شبکه فاضلاب این روستاها را داریم؛ همچنین تأمین اعتبار تعویض شبکه فرسوده آب شرب داخل شهر سامان ضروری است.

کد خبر 666698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.