برگزاری مرحله نهایی تمرینات تیم ملی والیبال ساحلی در تهران

اردوی تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در کیش به پایان رسید و ملی‌پوشان از بیست‌وچهارم خردادماه، مرحله نهایی تمرینات خود را در تهران پیگیری خواهند کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون والیبال، بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا از دوم تا پنجم تیرماه به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران با سه تیم (دو تیم باتجربه و یک تیم جوان) در این رقابت‌ها شرکت می‌کند که ملی‌پوشان از یازدهم تا بیست‌ویکم خردادماه اردوی آماده‌سازی خود را شامل تمرینات بدنسازی و توپی در جزیره کیش برگزار کردند.

مرحله بعدی تمرینات آماده‌سازی این تیم از بیست‌وچهارم خردادماه در کمپ تیم‌های ملی ساحلی در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز خواهد شد و تا روز دوشنبه، بیست‌ونهم خردادماه ادامه خواهد داشت.

بهمن سالمی، سینا شوکتی، عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی، مهدی محفوظی و ضرغام منصوری بازیکنان شرکت‌کننده در این مرحله از تمرینات و مسابقات قهرمانی مردان آسیا هستند.

حمید موحدی به عنوان سرمربی، غلامرضا بحریه به عنوان سرپرست تیم و محمدحسین خسروانی به عنوان کمک‌مربی، بازیکنان را در این اردو همراهی خواهند کرد.

تیم‌های ملی والیبال ساحلی کشورمان روز دوشنبه بیست‌ونهم خردادماه برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا راهی چین می‌شوند.

کد خبر 666684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.