حوزه وظایف شهرداری به وسعت تمام نیازهای شهر است

شهردار یزد با بیان اینکه شهرداری به صورت روزمره و با ارائه خدمات متنوع با عموم شهروندان در ارتباط است، گفت: وظایف شهرداری حوزه‌ای گسترده به وسعت تمام نیازهای شهر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالقاسم محی‌الدینی صبح امروز _دوشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ با بیان اینکه خدمات و وظایف شهرداری از گستردگی زیادی برخوردار است، اظهار کرد: وظایف شهرداری حوزه گسترده‌ای به وسعت همه نیازهای شهر است.

وی افزود: نمی‌توان شهرداری را در پروژه‌های عمرانی، فضای سبز و مسائل فرهنگی خلاصه کرد، بلکه هر موضوعی که یک شهر زنده با آن سر و کار دارد بخشی از وظایف شهرداری است.

شهردار یزد خاطرنشان کرد: این وظایف و خدمات به صورت مستقیم و غیرمستقیم همه‌روزه با زندگی عموم شهروندان در ارتباط است و به همین دلیل اهمیت فعالیت‌های شهرداری بالا است.

محی‌الدینی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰ سازمان، پنج منطقه و پنج معاونت در شهرداری یزد، هریک فعالیت‌های گسترده و متعددی را به صورت روزانه انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در حوزه‌های عمرانی شهرداری یزد، احداث مسیرهای جدید، آزادسازی و تملک‌ها برای احداث مسیرها، بازمهندسی تقاطع‌ها، آسفالت و موارد مختلف دیگر شهرداری مشغول به فعالیت است.

شهردار یزد تصریح کرد: این گستردگی خدمات و وظایف در حوزه‌های مختلف دیگر نیز وجود دارد و به نوعی می‌توان گفت که هر بخش شهرداری وظایف و خدمات گوناگونی را مرتبط با امور روزمره شهروندان انجام می‌دهد.

محی‌الدینی گفت: با توجه به حجم گسترده خدمات و وظایف، تمام همکاران من در بخش‌های مختلف شهرداری تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا بهترین خدمات و فعالیت‌ها را ارائه دهند و بالاترین میزان رضایت شهروندان جلب شود.

کد خبر 666669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.