بیش از ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار بدون مسکن هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: مشکلات بیش از ۱۳ هزار زن سرپرست خانوار بدون مسکن تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه چند برابر سایر مددجویان است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه در حال‌حاضر ۲۳ هزار و ۷۵۹ خانوار تحت حمایت این نهاد فاقد مسکن هستند، اظهار کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد ۱۳ هزار و ۵۷۰ زن سرپرست خانوار در میان جمعیت تحت حمایت فاقد مسکن، هستند و مشکلات این بخش از جامعه هدف کمیته امداد با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه چند برابر است.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به خانوارهای فاقد مسکن افزود: در دو ماهه سال جاری، تسهیلات ودیعه مسکن با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط صندوق امداد ولایت برای کمک به خانواده‌های بدون مسکن تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان کمک به تأمین مسکن مددجویان را یکی از اولویت‌های اساسی خدمت‌رسانی دانست و تصریح کرد: افزون بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان، ماهانه مبلغ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان، کمک هزینه اجاره‌بها نیز به مددجویان فاقد مسکن ارائه می‌شود.

وی ضمن قدردانی از حمایت خیران و نیکوکاران در تأمین این نیاز اساسی مددجویان خاطرنشان کرد: امیدواریم با مساعدت بیش از پیش مردم خیر بتوانیم پروژه‌های در دست اقدام را تکمیل و هرچه سریع‌تر سرپناهی امن برای خانوارهای نیازمند تأمین کنیم.

کد خبر 666662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.