۵۰ پروژه منطقه همزمان با روز شهرداری‌ها به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه یک شهرداری یزد با بیان اینکه عدالت‌محوری رکن اصلی در اجرای پروژه‌های شهرداری است گفت: ۵۰ پروژه منطقه یک شهر تیرماه امسال، همزمان با روز شهرداری‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلیرضا رسولی صبح امروز _دوشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط ارکان شهرداری و مدیریت انجام شده در منطقه که به همت همکارانم انجام شده است، در هفته شهرداری‌ها ۵۰ پروژه شهرداری در منطقه یک به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: این پروژه‌ها مجموع فعالیتی است که همکارانم به همراه پیمانکاران انجام داده‌اند که در مراسمی با حضور شهروندان و مسئولان افتتاح خواهد شد.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که رخ داده است و به عنوان اولویت مهم در شهرداری یزد مطرح بوده عدالت‌محوری است، در این زمینه پروژه‌های اجرا شده در نقاط مختلف منطقه در نظر گرفته شده و به صورت ویژه به مناطق کم‌تر برخوردار توجه ویژه‌ای شده است.

رسولی ادامه داد: توجه به این مناطق همچنان در اولویت شهرداری است و تلاش می‌کنیم توسعه متوازن را تا حد ممکن در این منطقه لحاظ کنیم.

مدیر منطقه یک شهرداری یزد گفت: یکی از اقدامات مهمی که در این منطقه انجام شده بازپیرایی بوستان‌ها است که به این وسیله امکانات خوبی در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.

رسولی افزود: در حوزه‌های عمرانی به ویژه در زمینه آسفالت و پیاده‌روسازی اقدامات خوبی انجام شده است که می‌تواند زمینه بهبود تردد در خیابان‌ها و معابر مختلف منطقه را فراهم کند.

کد خبر 666656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.