ستاره منچسترسیتی احتمالا شروع فصل آینده را از دست خواهد داد

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _دوشنبه بیست‌ودوم خرداد ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* بنا بر گزارش‌ها، پاری سن ژرمن با ویلفرد زاها تماس اولیه برقرار کرده است تا بتواند مهاجم کریستال پالاس را در تابستان امسال به پارک دو پرنس منتقل کند.

* کوین دی بروین پس از آسیب‌دیدگی از ناحیه همسترینگ در فینال لیگ قهرمانان اروپا، ممکن است شروع فصل آینده را از دست بدهد.

* انتقال روبن لوفتوس چیک به آث میلان با تأخیر روبه‌رو شده است و تیم ایتالیایی به دلیل سن این هافبک، برای جذب او شک و تردید دارد.

سان:

* چلسی به آندره اونانا دروازه‌بان اینتر و روملو لوکاکو مهاجم این تیم پیشنهاد داد.

* باشگاه برنتفورد، در تلاش است تا زمانی که ایوان تونی محرومیت هشت ماهه ناشی از شرط‌بندی خود را سپری کند، با باشگاه استراسبورگ فرانسه برای جذب حبیب دیالو، مهاجم فرانسوی، به توافق برسد.

دیلی میرر:

* نیمار که باشگاه چلسی را خواهان خود می‌بیند، از الهلال عربستان هم پیشنهاد هنگفتی دریافت کرده است.

* درحالی که استیون جرارد اسطوره لیورپول به دنبال بازگشت به فوتبال است، او از پیشنهاد هدایت تیم الاتفاق در لیگ برتر عربستان استقبال کرده است.

* منچستریونایتد در تابستان امسال تمام تلاش‌های خود را به کار خواهد بست تا هری مگوایر را به فروش برساند، زیرا همچنان دوست دارد انتقال مین جائه کیم، مدافع ناپولی را قطعی کند.

ایندیپندنت:

* مذاکرات تاتنهام برای جذب دیوید رایا، دروازه‌بان برنتفورد در حال پیشرفت است.

ایونینگ استاندارد:

* ایلان مسلیه، دروازه‌بان لیدز، آماده پیوستن به چلسی است، اما تنها در صورتی که او به عنوان اولین خرید، قرارداد خود را امضا کند.

اتلتیک:

* انتظار می‌رود رایان میسون به عنوان عضوی از کادرفنی آنگه پستکوگلو، در تاتنهام به کار خود ادامه دهد.

تایمز:

* پیشنهاد دهندگان برای خرید منچستریونایتد، امیدوارند این هفته خبر خوبی دریافت کنند که آیا در نهایت می‌توانند این قرارداد ۶ میلیارد پوندی را تکمیل کنند یا خیر.

* پپ گواردیولا دو سال پایانی قراردادش را همچنان به عنوان سرمربی منچسترسیتی سپری خواهد کرد و قصد ندارد در تابستان امسال از این باشگاه جدا شود.

دیلی رکورد:

* سلتیک با سرمربی جوان ایتالیایی، فرانچسکو فاریولی، در مورد احتمال جانشینی آنگه پستکوگلو که راهی تاتنهام شده‌، مذاکره کرده است.

کد خبر 666626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.