نواک جوکوویچ با قهرمانی در رولان‌گاروس جاودانه شد

نواک جوکوویچ ستاره بزرگ دنیای تنیس با قهرمانی در مسابقات رولان‌گاروس فرانسه به بیست‌وسومین قهرمانی تاریخ خود در گرنداسلم‌ها رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نواک جوکوویچ ستاره صربستانی دنیای تنیس با برتری سه بر صفر مقابل کسپر رود برای سومین‌بار فاتح رقابت‌های اوپن (رولان‌گاروس) فرانسه شد تا با عبور از رافائل نادال اسپانیایی، به تنهایی رکورددار بیشترین قهرمانی در تاریخ گرنداسلم‌ها شود.

در جریان دیدار فینال رقابت‌های تنیس رولان‌گاروس فرانسه، نواک جوکوویچ از صربستان در سه‌ست پیاپی برابر کسپر رود نروژی به برتری رسید و برای بیست‌وسومین مرتبه عنوان قهرمانی رقابت‌های گرنداسام تنیس را از آن خود کرد تا رکوردی تاریخی را به نام خود ثبت کند و پرافتخارترین تنیسور جهان شود.

نواک جوکوویچ در سه‌ست و با نتایج ۷ بر ۶، ۶ بر ۳ و ۷ بر ۵ مقابل کسپر رود به برتری رسید و جام قهرمانی را بالای سر برد. اسطوره ۳۶ ساله تنیس جهان با کسب قهرمانی در این مسابقات بار دیگر صدرنشین رنکینگ برترین تنیسورهای جهان شد. هم‌اکنون جوکوویچ با ۲۳ قهرمانی در گرنداسلم‌ها بالاتر از رافائل نادال با ۲۲ قهرمانی و راجر فدرر با ۲۱ قهرمانی قرار گرفته است.

کد خبر 666572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.