برای پاسداشت هفته صنایع دستی یک بسته کامل رسانه‌ای تدوین شده است

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: برای پاسداشت هفته صنایع دستی از بیستم تا بیست‌وششم خردادماه، یک بسته کامل رسانه‌ای تدوین شده است که نشست مطبوعاتی، فضاسازی شهری، تبلیغات محیطی، تولیدات خبری و محصولات مکتوب و چند رسانه‌ای را دربرمی‌گیرد.

به گزارش ایمنا، محمدحسن مردانی اظهار کرد: برگزاری منظم جلسات ستاد آذین‌بندی یکی از اقدامات شاخص این دوره از مدیریت شهری است که در آن، نمایندگان معاونت خدمات شهری، سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی اجتماعی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل به دور یک میز جمع شده و برای پاسداشت یک مناسبت یا تبیین و تشریح یک موضوع در شهر، به‌صورت مشترک، برنامه ریزی و همکاری می‌کنند.

وی هفته صنایع دستی را یکی از مناسبت‌های مهم شهری برشمرد که در ستاد آذین‌بندی مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار گرفته است و تصریح کرد: برای گرامیداشت این هفته، از اقدامات مقطعی و منفرد پرهیز شده و همه سازمان‌ها در کنار هم قرار گرفتند تا در شهر، شاهد اتفاقات هماهنگ و تکمیل‌کننده یکدیگر باشیم؛ چنانچه این رویدادها از برگزاری نشست مطبوعاتی شهردار اصفهان و مدیرکل میراث فرهنگی استان آغاز شد و در ادامه شاهد رویدادهای متعددی از جمله نصب تبلیغات شهری روی بیلبوردهای شهری در بیش از ۶۰ نقطه شهر از سوی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، نصب استندهای معرفی هنرها در چهارراه‌ها و میادین اصلی، نصب دیوارنگاره پازلی ارگ جهان‌نما و نصب پرچم‌های مناسبتی توسط سازمان زیباسازی، و برگزاری تعداد قابل توجهی از رخدادهای هنری و نمایشگاهی در محورهای فرهنگی و تاریخی نظیر چهارباغ از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی بوده‌ایم.

مردانی انعکاس مستمر اخبار رویدادهای هفته صنایع دستی در خبرگزاری‌ها و جراید، تولید گزارش‌های تصویری و انتشار در شبکه‌های اجتماعی پرمخاطب را از دیگر بخش‌های پیش‌بینی شده برای انعکاس رویدادهای هفته صنایع دستی ذکر کرد و گفت: اختصاص دو بخش خبری از برنامه رادیویی صدای شهر در هر روز به معرفی صنایع دستی مختلف، گفتگوی هنرمندان و متولیان فرهنگی پیرامون صنایع دستی و جاذبه‌های آن در برنامه‌های تلویزیونی و تولید اینفوگرافیک ها، پوسترها و اینفوموشن‌های آموزشی با محوریت معرفی شهرهای جهانی صنایع دستی، از دیگر تولیدات رسانه‌ای در نظر گرفته در این هفته است.

معاون برنامه‌ریزی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان انجام نظرسنجی و سنجش نتایج اقدامات رسانه‌ای پس از پرداختن به هر موضوع را آخرین حلقه از پیوست رسانه‌ای اداره کل ارتباطات برشمرد و خاطرنشان کرد: این اداره کل تلاش می‌کند با نگاهی علمی و مدون و به دور از حرکت‌های شتاب‌زده و مقطعی یا اغراق آمیز و نمایشی، پیرامون موضوعات مهم شهری به یک پیوست صحیح رسانه‌ای رسیده و با انتخاب شعاری جذاب و گیرا نسبت به اطلاع‌رسانی آن موضوع به شهروندان فهیم اصفهان اقدام کند.

وی صدور پروانه الکترونیکی ساختمان با شعار «در خانه پروانه بگیرید»، اصلاح و حفظ فضای سبز شهر با شعار «مأموریت نجات» و بند ت تبصره ۶ قانون بودجه کل کشور پیرامون ساختمان‌های دارای رأی قطعی ماده ۱۰۰ با شعار «این گره، گشودنی است» را نمونه‌هایی از موضوعات مهم شهری عنوان کرد که یک بسته کامل رسانه‌ای پیرامون انها تدوین و به مرحله اجرا گذاشته شده است.

مردانی تعظیم عید سعید غدیر خم و مناسک مذهبی مرتبط با آن، تولید انرژی خورشیدی برای حفظ محیط زیست و کاهش مصرف انرژی‌های فسیلی، حفظ و احیای خانه‌های تاریخی به عنوان میراثی گرانقدر و تحولات حوزه پسماند و بازیافت نظیر راه اندازی سامانه اصپاک و بیمه آتش سوزی منازل در قبال ارائه پسماند خشک را از دیگر موضوعات مورد توجه برای اطلاع‌رسانی گسترده در هفته‌های پیش‌رو ذکر کرد و یادآور شد: تلاش خواهیم کرد ضمن تشکیل اتاق‌های فکر و جلسات ایده‌پردازی، درباره هرکدام از این موضوعات به بیانی جذاب و گیرا دست یافته و با یک بسته دقیق و جامع رسانه‌ای، به اطلاع‌رسانی در شهر بپردازیم.

کد خبر 666546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.