سقوط ادامه‌دار قیمت دلار / طلا و سکه ارزان‌تر شد

بر اساس مشاهدات میدانی، قیمت دلار در بازار غیررسمی به زیر ۴۹ هزار تومان رسیده و هم اکنون حدود ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان در حال معامله است. این روند نزولی به بازارهی طلا و سکه سرایت کرده و موجب ریزش قیمت‌ها شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به دنبال اخبار مثبت سیاسی اقتصادی که موجب کاهش قیمت دلار به زیر ۵۰ هزار تومان شد، این روند همچنان ادامه پیدا کرد و اکنون نرخ دلار در بازار غیررسمی به ۴۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است. قیمت رسمی دلار در صرافی‌ها نیز به زیر ۴۲ هزار تومان کاهش پیدا کرده و به ۴۱ هزار و ۹۸۹ تومان رسید، یورو در بازار رسمی نیز هم اکنون ۴۵ هزار و ۱۵۹ تومان معامله می‌شود.

به دنبال ریزش دلار، این روند نزولی به بازار طلا و سکه سرایت کرد، به طوری که قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۶۱ هزار ۸۷۱ تومانی به دو میلیون و ۲۸۳ هزار و ۴۰۰ تومان رسید، هر گرم طلا ۲۴ عیار نیز با کاهش ۸۲ هزار و ۱۷۳ تومانی به سه میلیون و ۴۴ هزار تومان رسیده است.

سکه طرح جدید نیز امروز با کاهش ۴۱۷ هزار و ۵۰۰ تومانی به ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید، ربع سکه نیز ۱۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان ارزان شد و هم اکنون با قیمت ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. سکه گرمی نیز با کاهش ۱۶۱ هزار تومانی به شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

کد خبر 666508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.