عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۱ خردادماه

در این بسته خبری از پیش‌بینی توزیع ۲۲۵ هزار تن آسفالت در قم تا آمادگی شهرداری تبریز برای تقویت زیرساخت‌ها در حوزه کتابخوانی و ثبت تمام اطلاعات سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

نیروهای شهرداری در سیل اخیر کار جهادی انجام دادند

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: نیروهای شهرداری در بحث سیل کار جهادی انجام دادند و در این حوزه درگیر بازی رسانه‌ای یک عده خوش انصاف نمی‌شویم.

مهار آتش‌سوزی در شهرک صنعتی منصور کنده بابل

سید مازیار حسنی، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل گفت: آتش سوزی در شرکت پلیمر در شهرک صنعتی منصورکنده بابل از سوی آتش‌نشانان مهار شد.

جشنواره گیلاس با محوریت رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ در شهر هیر اردبیل برگزار می‌شود

سیدداود سعادت، شهردار هیر گفت: جشنواره گیلاس با محوریت رویداد بین‌المللی ۲۰۲۳ و معرفی ظرفیت‌های گردشگری هیر روز پنجشنبه ۲۵ خردادماه در شهر هیر اردبیل برگزار می‌شود.

پیش‌بینی توزیع ۲۲۵۰۰۰ تن آسفالت در قم در سال ۱۴۰۲

با برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری در سال جاری، هدف‌گذاری توزیع ۲۲۵ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

آمادگی شهرداری تبریز برای تقویت زیرساخت‌ها در حوزه کتابخوانی

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز گفت: ظرفیت زیادی برای تقویت زیرساخت‌های حوزه کتابخوانی وجود دارد و شهرداری آماده همکاری برای تجهیز این زیرساخت‌ها است.

ایجاد مسیر ۲۵ کیلومتری دوچرخه‌سواری در ارتفاعات شیراز

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز گفت: باید مسیر ۲۵ کیلومتری دوچرخه‌سواری در ارتفاعات شیراز را به‌عنوان نماد گردشگری این کلان‌شهر ایجاد کنیم.

ثبت تمام اطلاعات سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران در سامانه

مسعود حق لطفی، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از تعیین تکلیف مالیاتی سازمان مهندسی و عمران تا پایان تیرماه امسال خبر داد.

کد خبر 666467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.