لزوم مطالبه اجرای مصوبه ۲۰بندی محیط‌زیست از دستگاه‌ها

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: سال گذشته لایحه‌ای با ۲۰ موضوع تصویب شد که ما به عنوان نمایندگان مردم باید وظایف خود را در این خصوص انجام دهیم و از دستگاه‌ها و فعالان این حوزه مطالبه صحیح داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدامیر سامع امروز _یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک فرارسیدن هفته محیط زیست اظهار کرد: مدیریت شهری در بعضی حوزه‌ها همچون آب و انرژی، حمل‌ونقل شهری، شهر هوشمند، پارک‌ها و فضای سبز به‌صورت مستقیم با فعالیت‌های محیطی زیستی در ارتباط است.

وی افزود: سال گذشته لایحه‌ای با ۲۰ موضوع تصویب شد که ما به عنوان نمایندگان مردم باید وظایف خود را در این خصوص انجام دهیم و از دستگاه‌ها و فعالان این حوزه مطالبه صحیح داشته باشیم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در این لایحه یک برنامه عملیاتی تهیه شده است و بخش‌های شهرداری کار خود را آغاز کرده‌اند که بخشی دیگر به استان مربوط است، لذا امیدواریم همه ما بتوانیم در حوزه هوای پاک وظایف خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در زمینه تولید و توزیع سوخت استاندارد و شهرداری و پلیس راهور نیز در معاینه فنی مؤثر خودروها نقش دارند، همچنین شهرک‌های صنعتی موظف هستند سیستم پایشگر داشته باشند و محیط زیست نظارت لازم را انجام دهد تا چنانچه صنعتی تولید آلایندگی دارد، متوقف شود.

سامع با بیان اینکه در حالی که اکنون در فصل وزش باد قرار داریم، پاییز و روزهای آلوده آن را نباید فراموش کنیم، گفت: امیدواریم در این بخش نیز اقدامات گام به گام را از هم‌اکنون انجام دهیم تا در پاییز دچار معضلات مربوط به آلودگی هوا نشویم.

کد خبر 666466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.