مردم از ما انتظار دارند/ صحبت‌های منتقدان را می‌شنویم

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: صحبت‌های برخی مردم که منتقد اعمال ما هستند را می‌شنویم، باید ببینیم چه اتفاقی برای جیب مردم رخ داده است، چقدر پروژه تعطیل و معطل مانده و نیمه‌تمام داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _یکشنبه بیست‌ویکم خرداد ماه_ در نطق میان دستور نودمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: در جلسات متعدد و جلسات داخلی نیز دائم تاکید کرده‌ایم و از رئیس و اعضای شورا خواسته‌ایم که بررسی کنند دستاورد ما در این دوره چه بوده است اما بیشتر زمان به امروز و فردا کردن می‌گذرد و در جلسات به مسائل ظاهراً مهم‌تر پرداخته می‌شود.

وی ادامه داد: امروز یک جلسه شعاری برای تجلیل از هنرمندان صنایع دستی داشتیم، همین گفت‌وگوها را چندین بار از این قشر شنیده‌ام اما دریغ از یک اقدام.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: صحبت‌های برخی مردم که منتقد اعمال ما هستند را می‌شنویم، باید ببینیم چه اتفاقی برای جیب مردم رخ داده است، چقدر پروژه تعطیل و معطل مانده و نیمه‌تمام داریم، اما هیچکس سخنی از آن به میان نمی‌آورد.

نادرالاصلی تصریح کرد: از ابتدای دوره یک لیست مطول نوشتیم، اما هیچکدام از آن‌ها و در حقیقت عمده آن، نه‌تنها به نتیجه نرسیده است، بلکه پیگیری هم نمی‌شود و روزهای پایانی عمر ما می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه دوستان می‌گویند گل به خودی نزنیم، باعث شده است که حرف‌های دل خود را نزنیم، معتقدم از تریبون‌های داخلی باید این حرف‌ها زده شود، رئیس شورا می‌گویند خوب است اما صحبت‌ها به بوته فراموشی سپرده می‌شود در حالی که مردم از ما انتظار دارند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شعارهایی دادیم اما کمتر به آن جامه عمل پوشانده شده است، این در حالی است که مردم از ما انتظار دارند.

کد خبر 666456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.