ضرورت ارتقای ناوگان موتوری شهر / رفع گره‌های ترافیکی با اختصاص اعتبار

سرپرست شهرداری کاشان با اشاره به حادثه‌خیز بودن منطقه و وقوع انواع مخاطرات طبیعی بر اهمیت پدافند غیرعامل و الزامات آن تاکید کرد و گفت: ناوگان موتوری شهر ضعیف است و وضعیت کنونی با توجه به مسئولیت کاشان به عنوان معین شهرهایی همچون قم و نطنز، شایسته نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا قنبری در نشست علنی شورای اسلامی شهر با قدردانی از تلاش‌های ۲۱ ماهه حسن بخشنده امنیه شهردار سابق و قدردانی از اعتماد شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: در نخستین مرحله، مکاتباتی با مدیران واحدهای ستادی، مناطق و سازمان‌ها انجام شده است تا فهرست کامل پروژه‌های خود را همراه با اعتبارات آن اعلام کنند تا بر اساس اولویت‌بندی نسبت به انجام آن اقدام شود.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام شهر، افزود: تکمیل این پروژه‌ها که مدت‌ها است رها شده، در دستور کار قرار گرفته است؛ پروژه‌هایی نظیر ساختمان جدید شهرداری و تکمیل رینگ ترافیکی باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

سرپرست شهرداری کاشان از آغاز فرآیند احداث پارک مسافر به عنوان مکانی برای اسکان اضطراری طی روزهای آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه پارک بانوان به عنوان یکی از مطالبات جدی، در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

قنبری با اشاره به حادثه‌خیز بودن منطقه کاشان و در برگیری انواع مخاطرات طبیعی بر اهمیت پدافند غیرعامل و الزامات آن تأکید و تصریح کرد: ناوگان موتوری کاشان در این زمینه ضعیف است و وضعیت کنونی با توجه به مسئولیت کاشان به عنوان معین شهرهایی همچون قم و نطنز در این حوزه شایسته نیست.

وی اضافه کرد: طی روزهای گذشته نخستین گام‌ها در راستای خرید بعضی از تجهیزات حوزه مدیریت بحران برداشته شده است و باید هرچه سریع‌تر نسبت به بهسازی و نوسازی ناوگان و خرید و تأمین تجهیزات و امکانات اقدام شود.

سرپرست شهرداری کاشان با اشاره به خریداری قیر، از شدت یافتن عملیات اجرای آسفالت در هفته آینده خبر داد و گفت: عملیات آسفالت در معابری همچون بلوار معمار حسن‌آبادی آغاز شده است و این روند به صورت مستمر انجام می‌شود.

قنبری با اشاره به رفع نقاط دارای گره ترافیکی، افزود: فرآیند آزادسازی حدود شش نقطه دارای گره ترافیکی با اختصاص اعتبارات مناسب انجام می‌شود و بسیاری از مشکلات در این زمینه را رفع می‌کند.

وی اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا نسبت به مناسب‌سازی مسیرهایی همچون بلوار دانش و امیرکبیر از طریق ارتقای کالبدی، روشنایی و بهبود کیفیت محیط هرچه سریع‌تر اقدام شود.

سرپرست شهرداری کاشان با تأکید بر اهمیت موضوع پاکیزگی شهر، از انجام مراحل خاتمه قرارداد با پیمانکار در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: قرارداد با پیمانکار جدید، بعد از انجام مراحل تحلیل و ارزیابی، در نیمه تابستان منعقد خواهد شد.

کد خبر 666448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.