برگزاری دوره روایت پیشرفت و امیدآفرینی در استان اصفهان

دبیر آموزشی دوره تکمیلی راویان پیشرفت و امیدآفرینی اصفهان گفت: دوره روایت پیشرفت و امیدآفرینی در استان اصفهان به مدت پنج هفته متوالی و با حضور بیش از ۷۰ راوی مرد و زن علاقه‌مند به این عرصه، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی سجاد امروز _یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه _در مراسم افتتاحیه دوره تکمیلی آموزشی روایت پیشرفت و امیدآفرینی در موزه دفاع مقدس اظهار کرد: پس از آن که دشمن از جنگ نظامی و سخت در برابر انقلاب اسلامی مأیوس شد، جنگ‌های دیگری همچون جنگ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و حتی جنگ‌های ترکیبی را در برابر ملت و نظام ایران آغاز کرد.

وی با اشاره به فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در طول چهار دهه گذشته خرمشهرهای مختلفی پیش روی انقلاب اسلامی است که باید آزاد شود، افزود: یکی از ابزارهای دشمن برای ناامید کردن مردم از نظام اسلامی، سیاه‌نمایی است.

دبیر آموزشی دوره تکمیلی راویان پیشرفت و امیدآفرینی اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه نظام اسلامی به‌خصوص در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری در عرصه‌های مختلف علمی، نظامی، صنعتی و پزشکی داشته است و روز به روز پیشرفت می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن قرار نیست پیشرفت‌های نظام اسلامی را ببیند و اجازه مشاهده آن را به دیگران بدهد، متذکر شد: در این برهه از زمان راویان پیشرفت و امیدآفرینی با قصد ناکام گذاشتن دشمن در اجرای این هدف شوم پا به عرصه روایتگری گذاشتند.

سجاد گفت: بر این اساس دوره آموزشی روایت پیشرفت و امیدآفرینی در تهران به مدت چهار روز در اواخر سال گذشته به صورت کشوری برگزار شد و امسال هم‌زمان با تابستان ۱۴۰۲ بخش تکمیلی این دوره‌ها به شکل حضوری و مجازی در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: دوره روایت پیشرفت و امیدآفرینی در استان اصفهان به مدت پنج هفته متوالی و با حضور بیش از ۷۰ راوی مرد و زن علاقه‌مند به این عرصه برگزار می‌شود.

دبیر آموزشی دوره تکمیلی راویان پیشرفت و امیدآفرینی اصفهان ادامه داد: مباحث و محتواهای آموزشی این دوره به شکل مجازی بارگذاری شده است و راویان با مطالعه آن‌ها، در پایان هر هفته هر مبحث را هم‌زمان با اردوی عملی یک‌روزه در یکی از مراکز صنعتی استان، آزمون می‌دهند.

کد خبر 666437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.