آغاز عملیات شبانه آسفالت معابر شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان بازوی توانمند شهرداری برای اجرای پروژه‌های عمرانی است، گفت: عملیات شبانه اجرای آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت معابر اصلی مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر در حال اجرا است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اصفهان به‌عنوان بازوی توانمند شهرداری، مجری پروژه‌های عمرانی در حال خدمت‌رسانی در بعدهای مختلف در شهر اصفهان است.

وی با اشاره به فصل مناسب اجرای عملیات اصولی روکش آسفالت و لکه‌گیری مناطق افزود: از طریق چند دستگاه اجرای آسفالت، عملیات شبانه اجرای آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت معابر اصلی مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان در حال اجرا است.

آغاز عملیات شبانه آسفالت معابر شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به عملیات‌های پل‌سازی سازمان عمران تصریح کرد: این سازمان در حال حاضر در حال اجرای پل‌های متعددی در سطح شهر بوده که بیشترین آن در محدوده رینگ حفاظتی شهر اصفهان از جمله پل‌های جهاد و خاتون‌آباد و پل روی کانال مالک‌اشتر است و شامل هفت پل می‌شود که عملیات اجرایی آن به‌صورت دو شیفت در حال اجرا است.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی دو پل روگذر مرحوم کاظمی‌آشتیانی در محدوده منطقه ۱۴ و زیرگذر بهاران که روستای بهاران به محور رویان را متصل می‌کند، در حال حاضر آماده بهره‌برداری است.

آغاز عملیات شبانه آسفالت معابر شهر اصفهان

رحمتی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ برای آغاز عملیات اجرایی چندین پروژه، برنامه‌ریزی شده و در حال حاضر در حال بررسی اولیه است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل پروژه‌هایی در محدوده مناطق یک، دو، هفت و ۹ شهرداری اصفهان بوده که مهمترین آن، پروژه عملیات تعریض اتوبان شهید خرازی است که محدوده مناطق یک، دو و ۹ شهرداری اصفهان را شامل می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: در حاشیه‌های اتوبان شهید خرازی فضای سبزی وجود دارد که با حذف آن و اضافه‌شدن این فضا به مسیر اتوبان، ترافیک در این محدوده روان‌تر خواهد شد.

کد خبر 666431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.