جداول بودجه ۱۴۰۲ در فروردین ماه به دولت ابلاغ شد

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ساری مبنی بر ابلاغ جداول بودجه ۱۴۰۲ گفت: مجلس جداول بودجه ۱۴۰۲ را ۲۴ یا ۲۵ فروردین به دولت ابلاغ کرد و از جهت قانونی هیچ بحثی در اینجا نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: علیرغم اینکه آقای دکتر قالیباف و آقای حسینی مطرح کردند که جداول بودجه ۱۴۰۲ ابلاغ شده اما دولت بیان می‌کند که ابلاغ نشده است، این موضوع که جداول بودجه پس از گذشت ۴ ماه از سال هنوز ابلاغ نشده به چه معناست؟ وقتی از دولت سوال می‌شود بیان می‌کنند که جداول ابلاغ نشده است، خواهش می‌کنم در صحن پاسخی به دولت داده شود.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس همچنین با اشاره به مشکل برنج کاران مازندران تصریح کرد: این موضوع اولویت ما است، حدود صد هزار تن برنج روی دست کشاورزان مانده است، مگر می‌شود کشاورز را رها کنیم.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده اظهار کرد: جداول بودجه را مجلس در ۲۴ یا ۲۵ فروردین ماه به دولت ابلاغ کرده و از جهت قانون هیچ بحثی در اینجا نیست. دوستان ما در کمیسیون برنامه و بودجه و آقای حاجی بابایی این موضوع را پیگیری کنند. اگر مشکلی وجود دارد پیگیر آن باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین درباره موضوع مشکل برنج نیز بیان کرد که این بحث پیگیری می‌شود.

کد خبر 666427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.