نخستین استارت‌آپ‌ حوزه مدیریت شهری در خرم‌آباد برگزار می‌شود

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از اعلام فراخوان دریافت ایده و طرح برگزاری نخستین استارت‌‍آپ حوزه مدیریت شهری توسط این مرکز خبر داد.

مجید دریکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین استارت‌آپ در حوزه مدیریت شهری با هدف توسعه مدیریت شهری مبتنی بر فناوری آذرماه سال جاری در شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد حوزه مدیریت شهری در نخستین تجربه خود با محوریت زیباسازی شهری در زمینه رنگ، نور، اِلِمان‌های شهری و فضای سبز به منظور دریافت ایده‌های برتر برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این رویداد نوآورانه توسعه مدیریت شهری مبتنی بر فناوری است، ادامه داد: پس از فرایند برگزاری سه ایده برتر به انتخاب هیئت داوران برای اجرا به شهرداری خرم‌آباد معرفی و به ۱۰ ایده برتر جوایزی جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.

وی تصریح کرد: دبیرخانه دائمی این رویداد در مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد ایجاد و هر ساله با یک رویکرد برگزار خواهد شد، همچنین اطلاعات ضروری برای شرکت‌کنندگان در قالب پوستر منتشر شده است.

دریکوند خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه رویداد به آدرس لرستان، خرم‌آباد، خیابان ساحلی، بین پل پیوستی و پل شهدا، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، کد پستی ۶۸۱۳۸۳۳۳۶۶ ارسال کنند.

کد خبر 666423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.