بازگشایی سفارتخانه ایران در ریاض نشان‌دهنده دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی است

نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بازگشایی سفارتخانه ایران در ریاض نشان دهنده دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی است، گفت: سفارتخانه‌هایی که در تهران ایجاد می‌شود، نشان از دیپلماسی بازدارنده ایران دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پرویز سروری امروز _یکشنبه بیست‌ویکم خردادماه_ در یکصدوپنجاه‌وسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: سفارتخانه ایران در ریاض بازگشایی شد و این موضوع نشان‌دهنده دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: کشورهایی که به تجزیه جمهوری اسلامی فکر می‌کردند، در حال حاضر راه تعامل با جمهوری اسلامی را انتخاب کردند و برای ارتباط صف کشیدند که این موضوع بیانگر شکست آمریکا در منطقه است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: سفارتخانه‌هایی که در تهران ایجاد می‌شود، نشان از دیپلماسی بازدارنده جمهوری اسلامی ایران دارد.

مشکلات محله فرحزاد هنوز رفع نشده است

مهدی اقراریان، عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این جلسه طی تذکری اظهار کرد: با توجه به اجرای طرح نجم، از محله فرحزاد بازدید کردم اما به‌رغم نارضایتی شهروندان، مشکلات این محله هنوز رفع نشده است.

وی افزود: بخشی از زمین‌ها در دوران پهلوی به برخی درباریان واگذار شد و امکان بهره‌برداری وجود نداشت، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این زمین‌ها به نام ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) می‌شود، هنوز برخی شهروندان سند مالکیت ندارند و به ناچار ساخت‌وساز غیرمجاز انجام می‌شود زیرا شهرداری پروانه ساختمانی صادر نمی‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در این زمینه لازم است شهردار پایتخت با مسئولان در ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جلسه داشته باشد و از رئیس این ستاد نیز درخواست می‌کنم پای کار باشد تا مشکلات شهروندان رفع شود.

کد خبر 666403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.