نتایج دیدارهای روز پنجم لیگ ملت‌های والیبال + جدول

نتایج دیدارهای روز پنجم مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ در ادامه آمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین روز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۳ دیروز _جمعه نوزدهم خردادماه_ پیگیری شد. در مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها ۱۶ تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی حضور دارند. هفته اول لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از شانزدهم تا بیست‌ویکم خردادماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. هفته دوم به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از سی‌ام خرداد تا چهارم تیرماه برگزار خواهد شد. همچنین هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از سیزدهم تا هجدهم تیرماه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها به مصاف تیم ملی والیبال چین رفت که در پایان بلندقامتان کشورمان با نتیجه سه بر یک مقابل چین به پیروزی رسیدند.

در دیگر بازی تیم والیبال ژاپن در سومین بازی خود با نتیجه سه بر صفر موفق به شکست بلغارستان شد و به صدر جدول رده‌بندی آمد. ژاپن در بازی اول و دوم خود تیم‌های ایران و صربستان را شکست داده بود.

جدول نتایج بازی‌های روز پنجم:

نتایج دیدارهای روز پنجم لیگ ملت‌های والیبال + جدول

کد خبر 666391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.